Vorige week hebben we u verteld over een verhuislift huren in Roermond.
We hebben jullie al een paar keer meegenomen tijdens onze klussen, maar vandaag willen we jullie graag eens mee laten kijken op ons kantoor.
Naast het telefonisch te woord staan van klanten en het beantwoorden van e-mails, is een belangrijk onderdeel van ons werk het beheren van onze planning en sociale media. We willen jullie op de hoogte houden van onze diensten en de leuke, uitdagende klussen die we elke week uitvoeren. En uitdagingen, daar zijn we dol op!
Een dagelijkse taak is het beantwoorden van telefoontjes van klanten, vaak voor spoedklussen. In 9 van de 10 gevallen gaat het om een bank die niet door het trapgat of de lift past. Dat is altijd vervelend! Stel je voor: je hebt maanden gewacht op die prachtige nieuwe bank, en dan past hij niet door de deur of het trapgat. Dus dan bel je ons.
Wanneer we zo’n telefoontje ontvangen, duik ik meteen in de planning. Waar zijn onze jongens op dat moment? Hebben we misschien ruimte tussen andere klussen door? Ik neem contact op met de chauffeur die het dichtste in de buurt is om te checken of hij op schema ligt. Heel soms lopen ze vertraging op, en dat maakt het lastig om snel te schakelen. Gelukkig kunnen we vaak de klant helpen tegen een leuke prijs, omdat we de reiskosten kunnen delen met de andere klus waar we dan zijn die vaak redelijk in de buurt ligt.
Deze week hadden we een dame die op dinsdagochtend contact met ons opnam. De meubelleverancier had haar banken niet naar boven gekregen en had ze gewoon op de trap laten liggen. Hierdoor moest ze in een B&B overnachten, omdat ze de trap niet meer op kon. Gelukkig konden wij haar een tweede nacht in de B&B besparen door tussen onze klussen door naar haar toe te rijden. Nadat ze bij de gemeente had geïnformeerd of we met onze auto de binnenstad van Den Bosch nog in mochten rijden, zijn we aan de slag gegaan.
Met wat moeite kreeg onze chauffeur de bank en het net geleverde matras uit het trapgat. Dankzij onze meubellift stond alles binnen no time op de juiste verdieping, en kon mevrouw eindelijk in haar nieuwe appartement genieten van een kopje koffie op haar nieuwe bank.
Afgelopen week was een van onze meubellift-auto’s in onderhoud bij de garage. We zorgen ervoor dat ons materieel goed onderhouden wordt, zodat we zo min mogelijk verrassingen tegenkomen. Dit betekende echter iets minder flexibiliteit in onze planning. Door een feestdag in Duitsland moesten we een dag langer wachten op een belangrijk onderdeel voor onze auto, wat leidde tot een interessante last-minute planningsuitdaging. Gelukkig konden we dit snel oplossen dankzij de ervaring van Lex, die me hielp om de planning te optimaliseren. Als nieuwkomer in dit vak leer ik daar ontzettend veel van!
We hopen dat jullie een beter inzicht hebben gekregen in wat er allemaal op kantoor gebeurt. Blijf ons volgen voor meer updates over onze klussen en de uitdagingen van ons team!
Waarom Lift-Express.nl?
Telefoon
+31643710777
info@lift-express.nl
Vestigingen
Amsterdam | Den Haag | Venlo
Wij staan voor je klaar.